piątek, 16 października 2015

Jestem

Dlaczego nie piszę? czasem to moja głowa niezbyt pracuje, czasem to komputer albo jedno i drugie. Często myśli moje układają się jakbym miała napisać tekst na blogu, ale nie da się tego wkleić w internet. Może i dobrze?
Kiedy tak pomyślałam, że jestem  - tylko pisanie nie idzie przypomniała mi się piosenka Marka Grechuty


Może niekoniecznie tak dosłownie  ale wszystko trochę się plącze. Remont instalacji elektrycznej nabiera tempa a ja muszę przenosić wiele drobiazgów z miejsca na miejsce, walczyć z kurzą mafią, pocieszać kotki wystraszone oraz wyglądać mego psa obrońcę, który zdradza mnie i gdzieś na całe dnie wybywa.
Wczoraj byłam na pielgrzymce w Trzebnicy u św. Jadwigi księżnej i sióstr Boromeuszek, o tym może jutro (?) napiszę. O kurzej mafii następnie. Chciałam zrobić zdjęcia. Jutro zrobię 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz