poniedziałek, 23 marca 2015

Grypa mnie zmogła

Grypa dopadła mnie cichaczem, zmogła tak, że padłam jak gdzieś to mówią: "sznitka na asfalt". Dieta niby też padła, chociaż nie dała za wygraną ponieważ całkowicie opuścił mnie apetyt. Nawet na marchewkową zupę, a może przede wszystkim.
Na stronie dr Dąbrowskiej można znaleźć dodatkowe informacje odnośnie stosowania tej diety lub przeciwwskazań:

Przeciwwskazania do diety warzywno – owocowej

Głównym przeciwwskazaniem jest trudny do opanowania lęk przed dietą, który wyzwala w organizmie reakcje stresowe, które uniemożliwiają włączenie się własnych samoleczących mechanizmów.
Innym przeciwwskazaniem do diety  jest stosowanie leków hamujących układ immunologiczny takich jak na przykład hormony sterydowe czy cytostatyki, również posterydowa lub autoagresyjna niedoczynność nadnerczy (choroba Adisona).
Innym przeciwwskazaniem są choroby wyniszczające jak krańcowa niewydolność narządów, choroba nowotworowa w stadium zaawanowanym, stany związane ze wzmożonym metabolizmem jak nadczynność tarczycy, okres ciąży, karmienia, u małych dzieci, u dziewcząt w okresie dojrzewania. Dieta jest przeciwwskazana w przypadku transplantacji narządów np. nerek i w ciężkich depresjach.


odkryłam niedawno wzmiankę o dobrodziejstwach stosowania czarnuszki. Najwięcej pisze się o oleju, ale ja mam tylko nasionka, które dodatkowo zmieliłam w młynku do kawy. 
Aby się nie rozpisywać zapiszę sobie tu tylko linki do stron na których doczytuję potrzebne mi informacje:




4 komentarze:

  1. OJ trzymaj się cieplutko kochana :) i wygrzewaj , bo z grypą żartów nie ma! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że kalinki mają się dobrze. A Twoja grypa jak czy już poszła z zimą za morze?

      Usuń
  2. Dzień dobry,
    Nazywam sie Tomasz Kaczorek. Czy mógłbym prosić o kontakt via e-mail na adres tokaczor@gmail.com. Chciałbym podpytać o kilka rzeczy.

    Serdecznie,
    Tomek

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie masz obserwatorów bloga, bo chciałabym tu częścej zaglądać....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń