piątek, 10 kwietnia 2020

Zmartwychwstanie i kwarantanna

Wszystkim moim Bliskim i Znajomym składam najserdeczniejsze życzenia aby te Święta chociaż takie niesamowite jednak były bardzo owocne w łaski Jezusa Zmartwychwstałego oczywiście najbardziej chodzi o łaskę zdrowia i też nadziei.
Oglądałam wiele obrazków Jezusa Zmartwychwstałego ukazującego się uczniom i Apostołom aby zainspirować się czego życzyć kochanym ludzikom.
Dużo jest ich ale najbardziej uwagę przykuł obraz malarza Duccio di Buoninsegna przedstawiający Chrystusa Zmartwychwstałego który przechodzi przez zamknięte drzwi 

Widać że Apostołowie są przerażeni a drzwi za Jezusem są zamknięte na wielką sztabę.
To coś jak my w obecnej chwili, pozamykani, przerażeni, przygnębieni, tracący nadzieję...
Tak, pomyślałam sobie, Jezus przyjdzie chociaż ja dziwnie się czuję gdy nie biorę udziału w nabożeństwach Triduum Paschalnego.
Jezus, jako najlepszy Przyjaciel, On na pewno mnie znajdzie
Życzę wszystkim spotkania z Jezusem i radości Zmartwychwstania 

A poza tym również Smacznego Jajka 


A także wierzę że w końcu przyjdzie Dobry Pasterz i weźmie na ramiona mnie znużoną  i załamaną sytuacją - Tak Dobry Pasterz niebawem przyjdzie 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz