poniedziałek, 1 grudnia 2014

Już dźwięczny głos się rozlega

To pierwsze słowa hymnu z jutrzni adwentowej. Dokładniejsze wiadomości na temat znaczenia adwentu usłyszałam tu: Paradoks Adwentu więc powtarzać się nie wypada.
Postanowiłam rozpocząć wreszcie Nowennę Pompejańską, o której wiele słyszałam i wiele razy się przymierzałam, ale jakoś mi nie udawało się. Pomyślałam  że najlepiej gdy nowenna będzie dotyczyć innej osoby i powiem o tym, to zobowiązuje. Obiecałam modlić się o zdrowie dla Szymona. Idzie mi trochę koślawo - jakby ktoś jechał dyliżansem po piaskach pustyni, ale ciągle do przodu. Pomaga mi łączenie się w odmawianiu różańca z nagraniem modlitwy Ojca Świętego Jana Pawła II. Nie gubię się podczas liczenia paciorków.
Tu: różaniec mam zestaw nagranych modlitw, a tu: nowenna-pompejanska-rozaniec opis samej nowenny.

Wczoraj wieczorem, zamiast napisać coś sensownego, obejrzałam film, napotkany przypadkowo na You Tube  Bezcenny dar


Nadaje się na czas adwentu. 
A poza tym mam dużo zajęcia w tej dziedzinie:


Bo jak powiadają jak sobie narąbiesz tak sobie napalisz, a jak napalisz tak będziesz mieć ciepło - o tej porze roku to już nie wystarcza kiciuś na kolanach  jako system grzewczy.
Karmię też zwierza czyli jestem karmiąca 

Dokarmiana czereda to psy, koty sztuk 4 oraz ptaszki. Martwię się cz starczy mi na karmę dla ptaszków. Razem z kotkami będziemy musieli wprowadzić jakieś obostrzenia w ramach oszczędności. Bywa, że w poszukiwaniu pokarmu pojawiają się i inne "lokatorki"




1 komentarz: