piątek, 9 września 2011

Słowo na dzisiaj

Myślę o tym Słowie od rana, ale na przeszkodzie stanął nieoczekiwany wyjazd do Brzegu... Żle się czuję gdy dłużej niż godzina poza domem... W drodze oglądałam dachy przykryte folią, ogrom zniszczeń przez burzę i grad. Dwa dni temu - nawałnica zatrzymała się o 7km od naszej miejscowości... Dziękuję Ci Abba, dziękuję Ci Wielki Ruahu...Dziękuję...
Antyfona na Komunię : Jak łania pragnie wody ze strumieni, * tak dusza moja pragnie Ciebie, Boże. * Dusza moja Boga pragnie, * Boga żywego.
Cóż, kiedy Mszę św słucham przez radio lub internet?
Czy to ja jestem tym co widzi i chce usuwać drzazgę z oka brata ( lub siostry )? Już późno oceloty ostrzą pazurki na mojej nodze, jeszcze tylko....jeszcze - i znów odpływa dzień, w którym zagapiłam się  nie udało się tak wiele...Tak, nie udało się mi dzisiaj - lecz - jak gąbka chcę wchłonąć w siebie tych, którym się dziś nie powiodło - i ja z was...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz