środa, 22 października 2014

Taki dzień

Taki dzień, że tylko zaśpiewać filozoficznie




Wyszłam na górę ( po schodach ) i spojrzałam w pole (przez okno ) taki widok:

To od zachodu dlatego bardziej zamglone, od wschodu, na dole ( może częściej myte )

 A w kuchni?



 A przed domem psia miska do połowy napełniona wodą deszczową chociaż jestem pewna, że w nocy nie padało


Postanowiłam sprawdzić jak się przedstawia "droga do cywilizacji"



Trochę dalej?


To moja kraina wielkich jezior



Czyli włączam akcję drewno ponieważ chłodno jest a poruszanie siekierą daje efekt cieplarniany, poza tym internet jest nieco kapryśny, jak pogoda





Może kiedyś udałoby się ułożyć taką mozaikę?


Zamierzałam wprawdzie akcję sprzątanie lecz muszę uszanować koci sen ponieważ to moi współlokatorzy

Znalazłam stronę

http://ilovebake.pl/

Dużo ciekawostek kulinarnych a nawet filozoficznych tam można znaleźć;

Dostałam od Oli małą dynię - może bez fotografii - myślę co zrobić. Początkowo chciałam ugotować kompot, kiedyś udał mi się bardzo pyszny. Ale dziś ugotowałam krupnik dla rozgrzewki i myślę

Punkt 1

jak wydrążyć dynię

Punkt 2

domowy mus z dyni

Punkt 3

kruche ciasteczka

Tak myślę ale nie wiem co wyjdzie bo moja dzika śliczna  kotka postanowiła razem z drugą nie mniej dziką córeczką Filusią zażyć kąpieli i świeżego powietrza, czyli nie śpią więc do sprzątania wziąć się czas


Kropelki po prysznicu na futerku Kokusiowym


Spotkanie w lokalu Pod przyczepą



Pieski jednak nie zadowalają się wodą w misce i trzeba coś im przygotować pożywniejszego



Cóż minął dzień na pisaniu tego posta gdy połączenie internetowe raz było raz nie.

Jutro dzień podsumuję jeśli to będzie możliwe

2 komentarze:

  1. Ja polecam zupę z dyni...dzisiaj jadłam u mamy:) pyszna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że daleko - a jak przyrządzona? Za dużo zrobiłam musu dyniowego i nieco za dużo przyprawy do piernika, pewnie zrobię zupę krem z dyni o posmaku korzennym. Dziękuję za wizytę pozdrawiam

      Usuń